Sundhedsrådgivning

Ønsker du mere sundhed og velvære og mindre sygdom?

Hvad skal der til før din krop og dit sind fungerer optimalt?

Får du alle de næringsstoffer som du behøver?

Oplever du symptomer fra din krop som påvirker både dit psykiske og fysiske velvære?

Ønsker du mere overskud i dit liv og frihed til at lave de aktiviteter du gerne vil?

Lær om KRAMSS (K- ost, R-ygning, A-lkohol, M-otion, S-tress, S-øvn ) og få viden om hvilke tiltag der kan hjælpe dig til øget velvære. Vi støtter dig i de forandringer som du ønsker – lavere vægt, færre smerter, blive stærkere muskulært, bedre søvn, ændrede motionsvaner, ændrede kostvaner, lavere blodtryk, lavere kolesterol, forebygge diabetes, bedre stress håndtering m.fl

1 konsultation af 1 ½ time: 1500 kr

Efterfølgende konsultationer 45min-1 time: 800 kr

Forud for din første konsultation vil du få tilsendt et skema vedrørende din helbredshistorie, fra din fødsels til i dag, som du skal udfylde. Yderligere skal du udfylde en maddagbog over alt hvad du spiser og drikker på tre dage. Både helbredshistorie og maddagbog sendes tilbage senest 3 dage før din første konsultation. Vi ser vi så på alle de faktorer der kan have indflydelse på dit helbred og måske fastholder dine symptomer.

Hvis du har journaler og testsvar fra din egen læge, sygehus og andre behandlere og medbring dem til konsultationen. Har du ikke disse må du meget gerne se om det er muligt at få dem, det kan evt. gøres på Sundhed.dk eller ved at kontakte din læge eller hospital.

Hvis du har blodprøversvar må disse også meget gerne medbringes. Hvis ikke, vil du muligvis skulle forbi din læge og få noget nogle blodprøver.

Du kan vælge at komme her i huset hos os eller vi kan lave online konsultationer.

For mere information skriv til Rikke (rjh@fysklinikken.dk) eller Arendse (asa@fysklinikken.dk)